به وبلاگ خود خوش امدید
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

 

 

 

 

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد

 

http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

 


  به وب ادی ومری جون خوش اومدید      

نظریادتون نره

برای من وعشقم دعا کنید که بهم برسیم وخوشبخت شیم

 

   

 

   

 

         وقتي تو نيستي دلم مي گيره انگار اصلا دنيا وجود نداره       

دلم مي خواهد هميشه اينجا باشی کنارم تا هميشه

زندگي من باش تا ابد هميشه جاويد قلب من مال توست تا

خون در رگهايم جاريست قسم مي خورم هميشه همه جا

   عاشق بي نشانت مي مانم تا وقتي دنيا هست تا وقتي دنيا نيست

 

 

عکس های منتخب رمانتیک و زیبا

 

 

 

 

 ملیم ژون من داله برا مولچش ک خ خ خ خ دوسش داله ناز مکنه

                                        

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 

         

                                       

 

 

 

 تولد عروس گل ها جوجوی ادی ملکه من نفس من عچق ناناژ نمکی   من ببیی من 

نمقدون خوشمزم شفیدبلفی من پیشاپیش مبالک

هوووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااا

 



نظرات شما عزیزان:

aydin
ساعت18:36---25 آذر 1391
معرفي بهترين سايتهاي كسب درامد فقط باكليك كردن درامد ثابت ماهيانه داشته باشيد bir-sevgi.loxblog.com

مری جووون
ساعت16:48---11 آذر 1391
الهی من فدای اون قیافت بشم مولچه ملیم بله این منم دالم بلات نامه عشقولانه مینویسم

امیرحسین
ساعت11:20---10 آذر 1391
وبلاگ قشنگی داری لطفا به وبلاگ منم سر بزن اگه دوست داشته باشی تبادل لینک هم داشته باشیم

miomio
ساعت11:28---27 آبان 1391
به وبلاگ من هم بيا تا حالت عوض شه . بخند وبازم بخندي .

منتظرت هستم .
http:// miomio.LoxBlog.Com


ღ♥♀♀♥ღاقاییღ ღ ღخانومیღ♥♀♀♥ღ
ساعت21:44---12 مهر 1391
wo0o0o0o0o0oo00o0ow 2ta asheghe dige dametun garm vase ma ham 2a konin ishala ke beham beresin ishalaaaaaaaaa age hazer be tabadol link budin khabar bediiiiiiiiiin

saeed
ساعت15:31---8 مهر 1391
سلام دوست عزیزوبلاگت عالی بودومیدونم واسش خیلی زحمت کشیدی بالینک کردن وبلاگ من میتونی آمارتوبالا ببربی
بانامvavizوادرسvaviz.blogfa.com
ضررنمیکنی
منتظرتم


ehsan
ساعت17:00---6 مهر 1391
سلااااااام
دوست خوبم ایشالا که به هم برسید مبارکه


ANGEL
ساعت9:13---3 مهر 1391
نفهمیدم یعنی چی؟
ادی و مری چجور اسمیه دیگه
حتما بهم سر بزن منم مث خودت در امید وصال یارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 2 مهر 1398برچسب:,ساعت 19:45 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme